top of page

VELETRHY A PRODEJNÍ VÝSTAVY

Potřebujete uspořádat prodejní akci nebo veletrh s dobrou dostupností pro své zákazníky? Naše klimatizované prostory se nacházejí v samotném centru Brna a jejich flexibilita pro vás, vaše prodejce, vystavovatele nebo klienty je unikátní. Původní myšlenku místa lze velice rychle obnovit a přizpůsobit vašim potřebám. Událost lze uspořádat buď na konkrétním patře nebo si patra propojit. Eskalátory jsou vám k dispozici. Služby jako WIFI v celém prostoru, technické vybavení, zázemí pro organizátory jsou samozřejmostí. Nabízíme také možnost přizvat nás ke spolupořádání a rádi vám pomůžeme s marketingem, tak aby se událost dostala k více zákazníkům.

VÝHODY NAŠICH PROSTOR:

  • Vynikající dostupnost

  • Flexibilnost místa

  • Klimatizované a odvětrávané prostory

  • Vhodné pro menší i větší akce

  • Možnost vypůjčení stolů a židlí

  • Bezbariérový přístup do všech pater

V PŘÍPADĚ ZÁJMU
VOLEJTE NA TEL.:


+420 737 288 522

NEBO VYPLŇTE NEZÁVAZNOU POPTÁVKU  
ZDE

Rád bych se zeptal na volný termín veletrhu nebo výstavy

* povinná pole

poptávka

Často kladené otázky (FAQ) pro veletrhy a prodejní výstavy

 

1. Jaká je dostupnost vašich prostor pro organizování akcí?

Naše prostory se nacházejí přímo v centru Brna, což zajišťuje vynikající dostupnost jak veřejnou dopravou. Díky této strategické poloze jsou naše prostory ideální volbou pro vaše veletrhy, prodejní akce nebo jiné podnikové a soukromé události.

 

 

2. Jak velké akce můžete hostit?

Naše prostory jsou navrženy s ohledem na flexibilitu, takže můžeme pohodlně hostit jak menší setkání, tak velké veletrhy nebo konference. Ať už plánujete akci pro desítky nebo stovky účastníků, rádi se přizpůsobíme vašim potřebám.

 

 

3. Nabízíte technické vybavení a WIFI připojení?

Ano, poskytujeme kompletní technické vybavení potřebné pro vaši akci. To zahrnuje zvukovou techniku, projekční zařízení a samozřejmě WIFI připojení dostupné v celém prostoru.

 

 

4. Je možné prostory přizpůsobit naší akci?

Absolutně. Naše prostory jsou navrženy tak, aby byly co nejvíce flexibilní a mohly se snadno přizpůsobit vašim specifickým potřebám. Ať už máte na mysli konkrétní dekoraci, rozložení stanovišť nebo propojení pater, vše je možné.

 

 

5. Je možné si u vás vypůjčit stoly a židle?

Ano, nabízíme vypůjčení stolů a židlí podle počtu účastníků a vašich potřeb. Informujte nás o vašich požadavcích a my se postaráme o zbytek.

 

 

6. Můžete pomoci s propagací akce?

Ano, rádi vám pomůžeme s marketingem a propagací vaší akce. Nabízíme různé marketingové služby, včetně digitálního marketingu, které vám pomohou dosáhnout vaší cílové skupiny a zajistit úspěch vaší akce.

 

 

7. Jaké jsou vaše ceny?

Naše ceny se liší v závislosti na velikosti a typu akce, délce pronájmu a dalších specifických požadavcích. Pro získání přesné nabídky prosím kontaktujte naše obchodní oddělení s podrobnostmi vaší akce.

 

 

8. Je váš prostor bezbariérový?

Ano, všechna patra jsou bezbariérově přístupná, což zajišťuje, že vaše akce bude přívětivá a dostupná pro všechny vaše hosty.

bottom of page